Dagens outfit with a twist

Halloj!!

MG frågade igår om jag inte kunde lägga upp Dagens outfit-bilder här på bloggen och då är mitt svar ABSOLUT :) Här kommer en bild från igår, tagen mitt i ett bowlingkast på Kristians 30års fest! Hehe tycker det är en rätt cool in the moment bild!  Det är ju egentligen en Gårdagens Outfit, men ändå!



På mig har jag H&M-klänning från deras Marimekko-kollektion och till det har jag stajliga bowling-skor! :) Runt halsen dinglar som alltid Thomas Sabo-berlocker!

Tycker färgerna på klänningen är supersnygga! Blev så glad när jag hörde att H&M skulle ha Marimekko-mönster eftersom jag är ett big fan! Köpte ett helt gäng med grejer från kollektionen när den kom ut :)

Helgen är slut redan, det är snart dags att sova, så godnatt!!

Kommentarer
Postat av: MG

Haha så himla bra bild =) Och jag vill ha fler outfitbilder!! =)

2008-05-22 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0