Marc Jacobs ballerinorna :)

Vad skoj att Engla skrev om ballerinorna samtidigt som jag gjorde det nästan :) Ni som har lyckats missa hennes blogg har verkligen missat något, gå direkt dit! Hon är grym som uppdaterar så ofta och bra!


Försöker förresten hitta en lite mer säsongsbetonad bild på mig till profilbilden här ovan, men eftersom jag oftast råkar vara bakom kameran går det inte så bra.. jag återkommer snart med det:)


Testar att automatpinga i detta meddelandet, till Nybloggat.se. Första gången, nån som hittade hit pga den sidan? :) För att det ska platsa i kategorin mode måste jag ju lägga upp en bild på en outfit.. och eftersom jag inte har någon aktuell tänkte jag visa hur stylish jag var på pojkvännens lillasysters student härom dagen.

Klänning & Kavaj & Skor: H&M
Solglasögon Marc by Marc Jacobs.
Clutch (yes jag måste svänga mig med modebloggarnas jargong: MQ
Liten hand att hålla i: Pojkvännens storasysters dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0