Valborg och rosa klänning

Hej alla valborgsfirare!

Haft en lite "tråkig" helg eftersom Kristians band Dollface spelade in video så jag hängde hemma själv.  Den är inte klar än, men om möjligt så länkar jag till videon när den är färdig! Det har varit fantastiskt väder de senaste dagarna (kanske inte så mycket idag dock) och det är ljuvligt med vår tycker jag! Det enda problemet är att det går alldeles för fort!

En liten vårblomma från skogen:

(Bild som jag tagit under möhippan jag skrev om innan)

I helgen var jag dock på stan (Malmö) och hittade äntligen en rosa klänning till ett bröllop vi ska på i maj. Vi har bestämt att vi ska ha rosa klänningar så jag blev superglad när jag äntligen hittade en. Det är en rosa grym knälång bakelse med volanger i kjolen! Det kommer bild någon gång ;) Vet inte om jag vill visa upp den innan bröllopet eller om det blir en surprise då... :) förr eller senare så kommer det bild i alla fall :) Och med bakelse menar jag inte osmaklig, galen klänning utan bara att den är fin och "vippig" som det ju heter i modevärden för tillfället :)

Nu är det alldeles för sent för att sitta på jobbet en dag som idag när det är Valborg och dagen innan en långhelg. Jag tror jag ska bege mig till Nova Lund och försöka hitta en tröja och eventuellt även byxor till jobbet. Behöver påfyllning av kläder nu när jag inte längre använder vinterstövlarna, eftersom alla kläder passar till stövlar men de passar inte lika bra till ballerinaskorna jag nu har övergått till.

Ha en trevlig Valborgskväll! För min del blir det att titta på majbålet i Bjärred och därefter grillning med mamma och pappa, eftersom Kristian är iväg med Dollface och har spelning i Polen.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jätte fin blogg du har :) kika gärna in på min om du skulle vilja! kommentera gärna :)

2008-05-02 @ 23:18:54
URL: http://michelleewegert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0