På jobbet

Hejs! Sitter här på jobbet nu och tänkte kolla om de har spärrat om man kan blogga härifrån eller inte.. Det är nämligen många sidor som är spärrade, men denna verkar fungera än så länge.


Har fått sms från Mamma och syster som är i LA på semester denna vecka. De har lyckats hitta grejerna jag beställde av dem från Sephora. :) Vet inte exakt vilket dom köpt av min långa lista med bilder som jag skickade med dem ;) men det ska bli himla spännande att se vad de köpt när Mamma kommer hem nästa vecka. Syster stannar kvar för makeup-utbildning en månad.

Har beställt en hel massa penslar, ögonskuggor och liknande från I.D, för att komplettera det jag redan har. Jag skulle vilja ha hela sortimentet men tyvärr är jag inte miljonär.. Blir helt bananas när jag är på Sephora, det är nästan tur det inte finns i Sverige, men bara nästan :)



Dags att jobba vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0