Min lilla sko

Ni kanske undrar varför jag döpte bloggen till My Little Shoe?


Jag hittade inget som var ledigt på blogg.se av vad jag först hade tänkt, så då fick jag tänka om och ville ha något som lät fint, lite ovanligt och som man skulle kunna komma ihåg. Det är ju ändå mitt nya brand liksom :) Fick därför inspirationen av min första Thomas Sabo-berlock som jag är otroligt glad för!

image6

Jag har blivit helt vansinnigt förälskad i Thomas Sabos berlocker. Köpte min första (alltså denna lilla röda sko) när jag fyllde år i januari och sedan dess har det blivit min nya last.. min dyra last :)  Men det är inte sant så mycket en liten berlock kan pigga upp :)


Har många andra favoriter bland berlockerna.. kommer att återkomma om vilka dom är som dagligen kombineras med skon och varandra i mitt favorithalsband.


Söndagkväll nu.. städning, hamburgare, Spiderman 3 och ps3 står på schemat. Vilket inte låter så lätt att kombinera med min tilltänka lägga-mig-tidigt-ambition idag.. vi får se hur det går!

(Bild från denna sida där man kan se typ alla berlocker som finns.)


Kommentarer
Postat av: MG

Hihi jag associerade till dina söta små fötter =) Alltså dina riktiga =)

2008-04-14 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0