Ja nu är det torsdag :)

Hej! Jag ser att jag har redan fått några kommentarer, shit vad roligt! Undrar hur folk har hittat hit? Jätteskoj när ni kommenterar, jag blir jätteglad! :)

Ikväll händer något (förhoppningsvis) riktigt skoj! Jag ska på "Tjejkväll i Turning Torso" som Handelsbanken har bjudit in till. Vad jag menar med förhoppningsvis är att man kan ju aldrig veta om det verkligen är I Turning Torso, det kan ju vara så att det är en lokal bredvid och dom bara har med Turning Torso som lockbete..det har nämligen hänt förr för folk jag känner :) Men det står dock "Plats: Turning Torso", "Tjejkväll i Turning Torso" och "på hög höjd" i reklamen.. så det är verkligen vilseledande om det är bredvid :) vi får se! Jag är så fascinerad av denna byggnad, tycker den är så otroligt cool och det är totalt omöjligt att få komma in om man inte blir inbjuden.



Jag bor nämligen praktiskt taget bredvid Turning Torso, det är bara kanske 200 meter. Men det blir nog skoj ikväll, de ska även visa vårmodet från butiken Kit of Elsinore som också ligger i Västra Hamnen. Kan bli riktigt kul!  Om det för övrigt är någon butik som har fattat vad öppettider betyder så är det den butiken, dom har öppet både lördag och söndag till kl 18 vilket ju är precis när man har tid att handla och det är smart av dom för det är då som alla är och vandrar runt i de fina omgivningarna på Bo-01-området. Det borde andra butiker ta efter!!

Rapporterar sedan om hur det går ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0