Grym hemsida

Hejsan!

Börjar bli trött på maränger nu ;)

Jag tänkte tipsa hur grym Gina Tricots hemsida är, kolla på den! Man kan tex välja rosa och rött så får man upp en hel karta över massa kläder i de färgerna.


(Bild från deras hemsida)

Sedan kör man bara muspekaren över så får man upp en lite större bild. Hittade tex kjolen Malin :) Sedan kan man få upp gigant-stora bilder på varje plagg! Det kallar jag föredömligt!!



Ikväll har vi varit på middag med jobbet! Har varit mycket trevligt! Det blir nog till att lägga sig nu. Hysteriskt skönt att det är fredag imorgon och sedan helg! I helgen ska jag leta upp en klänning att ha på mig på bröllop vi ska till i maj..  återkommer om hur det går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0