Bolagsstämma

Hej!
Sorry jag har varit upptagen så inga blogginlägg i helgen. Jag har varit på Möhippa i helgen :) Återkommer om detta när jag bloggar hemifrån, för jag har mina foto där hemma.

Idag har företaget jag jobbar på släppt sin kvartalsrapport och ikväll ska jag gå på Bolagsstämman. Tycker sådant är jätteintressant och det är kul att höra hur siffrorna tas emot.

Igår bakade jag maränger, hur lätt som helst! Mycket vispande men det var det värt för de blev hur goda som helst, verkligen övergoda!!
Gör såhär:
1dl socker för varje äggvita, vispa tills man kan vända upp och ner på bunken och sedan grädda i 45 min 100grader. MUMS!! :) Har ätit 5 st här på jobbet idag, snacka om gottegris, för det är ju inte direkt nyttigt! :)

image21

Bild från recept.nu

Ikväll kommer Mamma hem från USA, ska bli sjukt kul att få allt smink hon köpt på beställning från mig, samt så har hon hittat dessa skor som jag velat ha från Forever 21. Ska bli kul att se om de passar :)

 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0