Äntligen fredag

Kommer inte att bli en lugn helg i helgen. Det är en massor som ska hända, jag berättar snart. Hoppas att det blir skoj!

Är lite tungt att missa sovmorgon bara, jag behöver min beuty sleep på lördagmorgonen för att överleva veckorna.

image20

(Bild snodd från denna sidan.)


Nu är jag strax på väg hem från jobbet, sedan ikväll blir det roadtrip! Hoppas vi hinner stanna för en Smoothie på Naked Juice Bar på Nova Lund på vägen. De har så grymt goda "Mango Mania" och det är perfekt mat för vägen!

Dags att packa ner datorn! Hej svej, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: MG

Men hallå, du får ju berätta var du ska =) Och Mango Mania is the shit!! Det är min favorit också! =)

2008-04-18 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0